دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

نظر سنجی وبلاگی

1392/4/18 21:20
نویسنده : مامان دانیال
363 بازدید
اشتراک گذاری

 

دانیالم

چند وقتیه نظر سنجی وبلاگی مد شده.خاله ندا مارو هم به این نظر سنجی دعوت کرده .همین جا ازش تشکر میکنیم

ممنون خاله جونی

 

اگه ماهی از سال بودم : آذر گل پسرم آذریه


اگه روزی از هفته بودم : جمعه نیشخند


اگه عددبودم : 18 روز تولد کاکل زریم


اگه نوشیدنی بودم  : نوشابه 


اگه ثواب بودم : کمک به ایتام


اگه درخت بودم  :  درخت کاج


اگه میوه بودم : گوجه سبز


اگه گل بودم  : رز


اگه اب وهوابودم: بارونی 


اگه رنگ بودم : زرد


اگه پرنده بودم  :  قناری


اگه صدابودم : آبشار

 

 

اگه فعل بودم: حال


اگه سازبودم   :ویلاون

 

 

اگه عضویی از بدن بودم : لب


اگه بخشی از طبیعت بودم  : جنگل


اگه یه حس بودم   : حس مادری

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)