دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

اندر احوالات دانیالی

1392/4/17 16:18
نویسنده : مامان دانیال
457 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسمل گلم

خیلی وقت آپ نشدم و نتونستم اونچه که باید برات بنویسم آخه عزیزترینم هنوز سیستم خونه راه نیوفتاده و من همیشه دیر به دیر برات مینویسم.این مشکل که رفع بشه تمام خاطرات قشنگتو برات به یادگار میذارم نفسم.

تغییراتی که توی این چند وقت کردی اینه که ماشلا بزرگ تر وسنگین تر از قبل شدی طوری که دکترت خیییییییییلی راضی بود.خنده هات بیشتر و واقعی تر از قبل شده. جیگر مامان خودت میتونی خودتو سرگرم کنی.

وقتی بابا رو میبینی خیلی ذوق میکنی و دست و پا میزنی که بغلت کنه.کامل اطرافیانتو میشناسی.وقتی از اهواز برگشتیم تا یه مدت طولانی بهانه مامان جون و بابا جونتو میگرفتی منم مجبور بودم بهشون زنگ بزنم تا صداشون بشنوی اونوقت بود که آروم میگرفتی یا عکسهاشون نشونت بدم که چه ذوقی میکردی.

سعی میکنی غلت بزنی ولی هنوز موفق نشدی.خواب شبانت خیلی سبک شده طوری که نمیذاری مامان بخوابه.

پسمل گلم بزرگ و تو دل برو و بلاااااااااااااااااااااااا شدی .حرکاتت خیلی بامزه شده.

یه دنیا عاشقتم

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بزرگترین فروشگاه اینترنتی
17 تیر 92 17:08
سری کامل مجموعه بی نظیر بی بی انیشتین 28 قسمت در 4 DVD ویژه کودکان 3 ماهه تا 3 ساله ارسال رایگان به سراسر کشور قیمت فوق العاده 15000 تومان آموزشهایی از قبیل اشکال، رنگها، حیوانات، اعضای بدن، آشنایی با زبانهای مختلف دنیا، سازهای موسیقی سبک های نقاشی، زبان اشاره، فصل هااشکال مختلف آب و.... است. در واقع 28 فیلم ، 28 موضوع مختلف را به بچه به زبان خودشان آموزش میدهد. از عروسک ها و اسباب بازی ها و حضور بچه ها و نقاشی و تصاویر واقعی از طبیعت و اطراف استفاده شده است و مفاهیم و کلمات بصورت لغت لغت بیان میشود و مفهوم آنها از طریق تصاویر برای بچه ها مشخص میشود. از موسیقی های موتزارت و بتهوون و باخ و مجموعه شعر های آموزشی انگلیسی (Nursery Rhymes) نیز برای آموزش در این مجموعه استفاده شده است. برای اصفهانی ها بسته همان روز به دستشان می رسد. در صورت تمایل و دریافت اطلاعات بیشتر به وبلاگ ما سر بزنید: http://stud.blogfa.com/